Najpopularniejsze sposoby na pozyskanie samochodu

leasing samochodów2

Leasing samochodów

Uzyskiwanie nowych pojazdów przez leasing jest obecnie najpopularniejszym sposobem. Bardzo chętnie korzystają z niego właściciele firm. Mowa tu o firmach o najróżniejszych wielkościach. Firmy jednoosobowe stanowią bardzo duży procent wszystkich umów na leasing samochodów. Nie należy jednak zapominać o dużych firmach i korporacjach, które bardzo często biorą w leasing całe floty pojazdów. To one w dużej mierze napędzają sprzedaż nowych aut. Warto także wspomnieć o tym, że leasinguje się samochody różnej klasy. Nawet biorąc pod uwagę dużą firmę. Zarząd będzie poruszał się autami klasy Premium, które przede wszystkim mają świetnie wyglądać i niejako reprezentować firmę. Pracownicy niższego szczebla, a w szczególności handlowcy będą raczej poruszali się autami, które przede wszystkim cechują się niezawodnością i bardzo wysokim komfortem pracy.

Kredyt samochodów

Jeszcze kilka lat temu było to zdecydowanie najpopularniejsze źródło finansowania pojazdów. Jednak z czasem fotel lidera zajął leasing samochodów. Czemu tak się stało? Leasing jest przede wszystkim bardziej elastyczny. I co bardzo ważne, mogą się o niego starać młode i dopiero co założone firmy. leasing samochodówW przypadku kredytu bardzo rzadko kredytobiorca wyraża zgodę na udzielenie kredytu firmie, która jest na rynku mniej niż rok. Warto pamiętać, że w takich przypadkach kredyt będzie miał dość niską maksymalną kwotę i dość wysokie spłaty, co przełoży się na to, że będzie on po prostu nieopłacalny dla klienta.

Zakup firmowy

Oczywiście, auto można także zakupić w całości z środków firmowych. Jednak jest to bardzo duży wydatek, na który wiele firm nie może sobie pozwolić. Warto także pamiętać, że decydując się na leasing samochodów możemy skutecznie obniżać podatek przez to, że zarówno raty jak i opłata wstępna wliczane są w koszty prowadzenia działalności. W przypadku kredytu jest podobnie, jednak tutaj w koszty wpisuje się jedynie część odsetkową raty kredytowej. Oczywiście, każde z powyższych zastosowań ma bez wątpienia swoje plusy i minusy. To od klienta zależy, które z nich będzie dla niego najbardziej korzystne i każde z nich powinien on rozważyć indywidualnie lub skorzystać z pomocy specjalisty doradcy.

No Comments, Be The First!

Your email address will not be published.